Waardecheque/kortingscode
Invoeren tijdens bestelproces
Waardecheques
Wanneer je bij LeBallon.nl een aankoop doet, spaar je hiermee punten in ons loyaliteit systeem. Met deze gespaarde punten bouw jij Shoptegoed op in de vorm van een Waardecheque. Dit shoptegoed ontvang je van ons per e-mail. Wanneer je geen Waardecheque hebt ontvangen dan is waarschijnlijk jouw emailadres bij ons onbekend of helaas niet up-to-date. Wij verzoeken jou dan om deze wijziging via ons winkelpersoneel of op klantenservice@LeBallon.nl kenbaar te maken. Bekijk hier het Waardecheque Reglement
Let op: wanneer je online besteld en je order retourneert is je waardecheque daarna alleen nog te verzilveren in onze winkels.
De shoptegoeden van FashionCheque kun je inleveren in de Le Ballon kleding en schoenen winkels in Amersfoort, Apeldoorn, Arnhem, Den Bosch, Ede, Eindhoven, Enschede, Nijmegen, Utrecht en Veenendaal. Inwisselen van de Fashion Cheque op online aankopen via de webshop is niet mogelijk. Het inruilen van de FashionCheque voor geld is niet mogelijk.
Kortingscodes
Wanneer je als klant een order probeert te plaatsen en deze tijdens het bestelproces (al dan niet per ongeluk) wordt onderbroken, is jouw Kortingscode (of Waardecheque shoptegoed) vanaf dat moment voor 24uur geblokkeerd. Dit i.v.m. fraude en de bescherming van jouw shoptegoed tegen derden. Na 24 uur wordt de Kortingscode automatisch weer gereactiveerd en kun je deze weer gebruiken.
Vul hieronder een zoekterm in waarnaar je wilt zoeken.
Je kunt ook nog altijd onze klantenservice bellen of emailenOnze klantenservice staat altijd voor je klaar en is geopend van Ma. t/m Vr. van 9.00 - 17.00.
Emails worden binnen 24 uur behandeld en beantwoord.
Terug naar klantenservice