Menu
Shoppingbag (0)
Subtotaal€ 0,00
Verzendkosten€ 0,00
Totaal€ 0,00
Naar bestellen Verder winkelen

Stappenplan

Is jouw bestelling niet helemaal wat je ervan verwacht had? Geen probleem, bij Le Ballon kun je makkelijk online retourneren.

Bij Le Ballon heb je 14 dagen retourrecht.

Retourneren is gratis in de winkels. Ook kun je gemakkelijk retourneren via ons antwoordnummer, dan zijn de retourkosten € 3,95 (wordt ingehouden op terugbetaling). Daarnaast mag je het pakket op eigen wijze retourneren. Bij gebruik van
AfterPay kunnen wij onze retourservice kosten niet in mindering brengen op de terugbetaling van jouw factuur, de kosten voor het
retour sturen dien je zelf te betalen.

Zie de voorwaarden onderaan de pagina.

Retour aanmelden:

  1. Meld jouw retour gemakkelijk aan via de volgende link: Retour Aanmelden.
  2. Vind jouw order door in te loggen met jouw e-mailadres en ordernummer.
  3. Geef hier per artikel aan of je deze wilt retourneren. Indien je een andere maat of kleur wilt, plaats dan een nieuwe bestelling. 
  4. Na het voormelden, breng je het pakket binnen twee werkdagen naar een PostNL punt. Je kan het pakketje ook kosteloos inleveren in één van onze winkels.

Je ontvangt geen bevestiging van je voormelding per mail. Pas als jouw retour is verwerkt ontvang je een retourbevestiging. 

Instructies verzenden:

Maak gebruik van de zilverfolie plakrand bij de verzendtas om het pakketje opnieuw te sluiten. 

Het retouradres wordt getoond na het online aanmelden van je retour. Ook kun je het terug vinden in de e-mail die je van ons krijgt wanneer wij je bestelling hebben verzonden. Hierna kun je het pakketje inleveren op het postkantoor. 

Let op: bij onrechtmatig gebruik van het antwoordnummer worden extra kosten berekend.

Let op!:
* Niet goed? Geld terug!
* Gratis retourneren via de winkels.
* De dag na bezorging van jouw bestelling begint de zichttermijn van 14 dagen.
* Na verwerking van jouw retourpakket wordt het bedrag z.s.m. terug gestort. Dit kan ongeveer twee werkdagen duren (m.u.v. feestdagen).

Voorwaarden:
* Stuur de schoenen terug in de orginele doos.
* Beide schoenen moeten voorzien zijn van de originele prijssticker. Bij kleding dient het prijskaartje nog te zijn aangehecht  
* Alleen ongedragen artikelen kunnen retour.
* Stuur altijd de originele pakbon mee.
* Bij onze 14 winkels kun je de bestelling retour inleveren (bedrag wordt na verwerking hoofdkantoor z.s.m. overgemaakt). Direct een bestelling/artikel omruilen via de winkels is helaas niet mogelijk.

Bij schoenen geven wij geen garantie op slijtage van hakken en zolen, kale neuzen, kapotte ritsen en door verkeerd gebruik veroorzaakte problemen. Alle artikelen zijn door ons gecontroleerd op kwaliteit, voordat wij het verzenden.

Bij kleding geven wij geen garantie op ritsen en verlies van applicaties (bijv. knoopjes, strass, studds, steentjes etc.) Alle artikelen zijn door ons gecontroleerd op kwaliteit, voordat wij het verzenden.