Menu
Shoppingbag (0)
Subtotaal€ 0,00
Verzendkosten€ 0,00
Totaal€ 0,00
Naar bestellen Verder winkelen

Stappenplan

Is jouw bestelling niet helemaal wat je ervan verwacht had? Geen probleem, bij Le Ballon kun je makkelijk online ruilen en/of retourneren. Bij Le Ballon heb je 30 dagen ruil- en retourreht.

Ruilen en retourneren in Nederland is gratis m.u.v. bestellingen die zijn geplaatst met de betaalkeuze Afterpay. Bij bestellingen in het buitenland zijn de retourkosten voor eigen rekening.


Zie de voorwaarden onderaan de pagina.

Ruiling / Retour aanmelden:

 

  1. Meld jouw ruiling of retour gemakkelijk aan via de volgende link: Retour Aanmelden.

  2. Vind jouw order door in te loggen met jouw e-maildres en ordernummer.
  3. Geef hier per artikel aan of je deze wilt retourneren of graag een andere maat zou willen ontvangen.

  4. Na het voormelden, breng je het pakket binnen twee werkdagen naar een PostNL punt. Je kan het pakketje ook kosteloos inleveren in één van onze winkels.

 

Je ontvangt geen bevestiging van je voormelding per mail. Pas als jouw retour is verwerkt ontvang je hier een retourbevestiging van.   
   

Instructies verzenden:

 

Maak gebruik van de zilverfolie plakrand bij de verzendtas om het pakketje opnieuw te sluiten. 

 

Het retouradres is te vinden in de bevestigingsmail in de gekleurde balk.

Indien je voor de betaaloptie Afterpay hebt gekozen, ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten. Voor internationale klanten, geldt dat je zelf verantwoordelijk bent voor de retourkosten. 

Hierna kun je het pakketje inleveren op het postkantoor. 


Let op: bij onrechtmatig gebruik van het antwoordnummer worden extra kosten berekend.

Let op!:

 

* Niet goed? Geld terug!
* Ruilen en retourneren is gratis m.u.v. Afterpay
* De dag na bezorging van jouw bestelling begint de zichttermijn van 30 dagen.
* Na verwerking van jouw retourpakket wordt jouw ruilartikel verstuurd, tenzij deze (nog) niet op voorraad zijn.
* Na verwerking van jouw retourpakket wordt het bedrag z.s.m. terug gestort. Dit kan ongeveer twee werkdagen duren (m.u.v. feestadagen).

 

 

 

Voorwaarden:

 

* Stuur de schoenen terug in de orginele doos.
* Beide schoenen moeten voorzien zijn van de originele prijssticker.  Bij kleding dient het
prijskaartje nog te zijn aangehecht  
* Alleen ongedragen artikelen kunnen retour.
* Stuur altijd de originele pakbon mee.
*Bij onze 4 winkels kun je de bestelling retour inleveren (bedrag wordt na verwerking hoofdkantoor z.s.m. overgemaakt). Direct een bestelling/artikel omruilen via de winkels is helaas niet mogelijk.

 

 

 

Bij schoenen geven wij geen garantie op slijtage van hakken en zolen, kale neuzen, kapotte
ritsen en door verkeerd gebruik veroorzaakte problemen. Alle artikelen zijn door ons
gecontroleerd op kwaliteit, voordat wij het verzenden.

Bij kleding geven wij geen garantie op ritse en verlies van applicaties (bijv. knoopjes, strass, studds, steentjes etc.) Alle artikelen zijn door ons gecontroleerd op kwaliteit, voordat wij het verzenden.

 

Niet gevonden wat je zocht?

Vul hieronder een zoekterm in waarnaar je wilt zoeken.

Je kunt ook nog altijd onze klantenservice bellen of emailen

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar en is geopend van Ma. t/m Vr. van 9.00 - 17.00.
Emails worden binnen 24 uur behandeld en beantwoord.

088 24 68 019 klantenservice@leballon.nl
Terug naar klantenservice