Bestelling plaatsen
Hoe plaats ik een bestelling?
Als je een artikel hebt gevonden in de webshop, selecteer je de gewenste maat en en klik je op 'plaats in shoppingbag'. Als je bestelling compleet is, klik je op 'shoppingbag' rechtsboven op je scherm. Hier kun je de bestelling nog eens controleren. Daarna klik je op 'ga verder'.
In de volgende stap kun je kiezen voor twee opties:
- Nieuwe klant
- Bestaande klant
1. Factuuradres
Hier vul je jouw adresggevens in, zoals het (bezorg)adres, contactinformatie en je e-mailadres. Op deze pagina kun je er ook nog voor kiezen om alsnog een account aan te maken. In het account kun je de status van jouw bestelling zien. Uiteraard wordt je ook op de hoogte gehouden per mail. Klik hierna op verder.
2. Bezorgen
Hier heb je de optie om voor de bezorgmethode te kiezen. Je kunt hier de keuze maken tussen: thuisbezorging, afhalen in een LeBallon.nl winkel of bij een PostNL afhaalpunt. Zendingen kunnen worden gevolgd met een track & trace code.
3. Betaling
Hier kun je kiezen voor de betaling methode: iDEAL, Mastercard, Via, Maestro, Paypal en Riverty by Afterpay (meer informatie). Op deze pagina kun je ook kortingscode toevoegen. Daarna kun je de bestelling afronden.
Gefeliciteerd met jouw aankoop! Wij zijn blij met jou als klant! Je ontvangt binnen enkele ogenblikken een orderbevestiging per mail met daarin meer informatie over het vervolg.

Vul hieronder een zoekterm in waarnaar je wilt zoeken.
Je kunt ook nog altijd onze klantenservice bellen of emailenOnze klantenservice staat altijd voor je klaar en is geopend van Ma. t/m Vr. van 9.00 - 17.00.
Emails worden binnen 24 uur behandeld en beantwoord.
Terug naar klantenservice